ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: konserwator

Miejsce pracy: teren miasta i gminy Nowe Miasteczko

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych

Data udostępnienia: 2023-02-23

Ogłoszono dnia: 2023-02-23

Termin składania dokumentów: 2023-03-17 13:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2023

Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie co najmniej zawodowe,
  2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
  3. prawo jazdy kat. B,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych,
  5. korzystanie z pełni praw publicznych,
  6.  znajomość języka polskiego,
  7.  doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku dotyczące:
     - obsługi sieci wodociągowej,
     - obsługi sieci kanalizacyjnej,
     - obsługi stacji uzdatniania wody,
     - obsługi przepompowni ścieków’
h) dyspozycyjność i możliwość pracy w dniach wolnych od pracy i po godzinach normatywnej pracy – podczas usuwania awarii.
i) znajomość przepisów BHP i PPOŻ.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. samodzielność w wykonywaniu zadań ,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
  4. dyspozycyjność, mobilność,
  5. odporność na stres,
  6. uczciwość, odpowiedzialność i zaangażowanie

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wykonywanie czynności konserwatorskich na oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody oraz przepompowniach wody i ścieków,
  2. obsługa agregatów prądotwórczych,
  3. prowadzenie dokumentacji,
  4. obsługa urządzeń elektrycznych na oczyszczalni ścieków,
  5. obsługa urządzeń eklektycznych na stacji uzdatniania wody,
  6. prace przy wodociągach i kanalizacji,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. umowa o pracę na okres próbny
  2. pełny wymiar czasu pracy,
  3. wynagrodzenie – 23,00 zł/godz. brutto

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

a)  kwestionariusz osobowy,
b) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.    

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-17 13:00:00
b. Sposób:
  1. w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „OFERTA NA STANOWISKO KONSERWATOR”
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3

VII. Informacje dodatkowe:

  1. oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO o treści: Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych   dokumentach, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko z siedzibą w Nowym Miasteczku (67-124) przy ulicy Rynek 2 . Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@nowemiasteczko.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@nowemiasteczko.pl  .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia rekrutacji,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowe Miasteczko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andzrej Włodarczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-28 08:21:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Świtoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-28 08:22:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Świtoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-28 08:22:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
355 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony