Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Skarbnika Gminy i Miasta
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat finansowy
Data udostępnienia: 2017-09-07
Ogłoszono dnia: 2017-09-07 przez Joanna Świtoń
Termin składania dokumentów: 2017-09-18 17:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2017
Zlecający: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko ul. Rynek 2
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.),
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie konicznym do wykonywania obowiązków,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności zastępcy skarbnika,,
- biegła obsługa programów komputerowych oraz programów księgowych,
- znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, zamówień publicznych, składek ZUS, podatków od wynagrodzeń, podatku VAT, podatków i opłat lokalnych,
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne
- minimum 3-letni staż pracy w księgowości
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność kierowania zespołem, bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole, zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia, inicjatywa w podejmowaniu decyzji, dynamika i aktywność działania, dokonywania analiz ekonomicznych
i statystycznych,
b) mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym
c) wysoka kultura osobista
d) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o dochodach j.s.t.
- prawo zamówień publicznych,
- o gospodarce nieruchomościami,
- o podatku i opłatach lokalnych,
- o funduszu sołeckim,
- o dyscyplinie finansów publicznych,
- oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zastępowanie skarbnika gminy i miasta.
- Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.
- Bieżąca analiza realizacji planu budżetu gminy.
- Dokonywanie zmian planu budżetu na wniosek jednostek budżetowych, osób odpowiedzialnych za obsługę zadań przypisanych zakresem czynności.
- Kontrola terminowości i prawidłowości sporządzania sprawozdań finansowych.
- Ewidencja analityczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, sporządzenie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór na przebiegiem
i ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.
- Inicjowanie prac w zakresie obsługi finansowej funduszu sołeckiego wraz
z przygotowaniem dokumentacji i ostatecznym rozliczeniem.
6. Bieżące przeprowadzanie zmian w „polityce zasad rachunkowości, planach kont
i instrukcjach dotyczących obsługi finansowej gminy zgodnie z zmieniającymi się przepisami.
7. Nadzór nad przebiegiem prac związanych z egzekucją zaległości w podatkach
i opłatach lokalnych, opłatach za wodę, ścieki, czynsze oraz pozostałych opłatach komunalnych.
8. Współpraca z jednostkami budżetowymi i osobami rozliczającymi pod względem
finansowym wydatki z zakresu obsługi programów unijnych, kontrola w/w zadań, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji finansowej stanowiącej podstawę rozliczenia w/w środków
9. Współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów planów budżetowych na lata następne.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – budynek urzędu, I piętro, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
- współpraca z innymi komórkami urzędu,
- obsługa komputera.
- wymiar etatu – 1 etat
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów poświadczające wykształcenie kandydata,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
- kopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia,
- zawodowego (opinie, referencje) kwalifikacjach i umiejętnościach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
- oświadczenie kandydata stwierdzające iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bądź zaświadczenie o niekaralności w tym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż w okresie miesiąca przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-18 17:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Skarbnika Gminy i Miasta
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
- wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych – t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 oraz z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych – t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Świtoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-07 10:09:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-07 10:10:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-04 11:13:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7163 raz(y) |