Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko d/s gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i spraw środowiskowych

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych

Data udostępnienia: 2017-02-13

Ogłoszono dnia: 2017-02-13 przez Joanna Świtoń

Termin składania dokumentów: 2017-02-24 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2017

Zlecający: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko ul. Rynek 2

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie wyższe o kierunku związanym z ochroną środowiska lub inżynierią środowiska,
  7. minimum roczny staż pracy w administracji,
  8. znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
  9. znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
  10. umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel),poczty elektronicznej,
  11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w prowadzeniu  spraw związanych ze stanowiskiem (zgodnie
z pkt II ogłoszenia),
b) samodzielność w wykonywaniu zadań ,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się
i przekazywania informacji,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
f) prawo jazdy kat. B,
g) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizowanie przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska,
    a w szczególności:
- opracowywanie planów i programów ochrony środowiska,
- opiniowanie lokalizacji inwestycji pod względem szkodliwości dla środowiska,
- prowadzenie postępowań oraz sporządzanie decyzji środowiskowych,
- prowadzenie wykazów danych o środowisku,
- prowadzenie spraw związanych z odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne, opiniowanie programów gospodarki odpadami,
- wykonywanie zadań z zakresu Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych,
- wykonywanie zadań zwi8ązanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową,
- prowadzenie administracji budynków komunalnych niemieszkalnych na terenie gminy

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy – budynek urzędu, I piętro, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
  2. praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
  3. współpraca z innymi komórkami urzędu,
  4. obsługa komputera.
  5. wymiar etatu – 1 etat

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  życiorys,
  1. list motywacyjny,
  2. kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
  1. kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  3. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.    

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-02-24 00:00:00
b. Sposób:
  1. sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i spraw środowiskowych”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3

VII. Informacje dodatkowe:

  1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  3. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
  5. wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
     z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych – t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 oraz z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych – t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)
  6. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
    w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%

Załączniki