Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko d/s gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i spraw środowiskowych
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych
Data udostępnienia: 2017-02-13
Ogłoszono dnia: 2017-02-13 przez Joanna Świtoń
Termin składania dokumentów: 2017-02-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2017
Zlecający: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko ul. Rynek 2
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe o kierunku związanym z ochroną środowiska lub inżynierią środowiska,
- minimum roczny staż pracy w administracji,
- znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
- umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel),poczty elektronicznej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych ze stanowiskiem (zgodnie
z pkt II ogłoszenia),
z pkt II ogłoszenia),
b) samodzielność w wykonywaniu zadań ,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się
i przekazywania informacji,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
f) prawo jazdy kat. B,
g) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizowanie przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska,
a w szczególności:
- opracowywanie planów i programów ochrony środowiska,
- opiniowanie lokalizacji inwestycji pod względem szkodliwości dla środowiska,
- prowadzenie postępowań oraz sporządzanie decyzji środowiskowych,
- prowadzenie wykazów danych o środowisku,
- prowadzenie spraw związanych z odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne, opiniowanie programów gospodarki odpadami,
- wykonywanie zadań z zakresu Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych,
- wykonywanie zadań zwi8ązanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową,
- prowadzenie administracji budynków komunalnych niemieszkalnych na terenie gminy
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – budynek urzędu, I piętro, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
- współpraca z innymi komórkami urzędu,
- obsługa komputera.
- wymiar etatu – 1 etat
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
- kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-24 00:00:00
b. Sposób:
- sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i spraw środowiskowych”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
- wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych – t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 oraz z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych – t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%