Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat finansowy
Data udostępnienia: 2017-12-14
Ogłoszono dnia: 2017-12-14 przez Joanna Świtoń
Termin składania dokumentów: 2017-12-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: 7/2017
Zlecający: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko ul. Rynek 2
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne i minimum roczny staż pracy w księgowości lub wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym i minimum pięcioletni staż pracy w księgowości
- znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
- umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel),poczty elektronicznej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
- wymagania dodatkowe:
b. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w wykonywaniu zadań ,
b) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się
i przekazywania informacji,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) prawo jazdy kat. B,
f) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej,
- przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie do zatwierdzenia do wypłaty,
- przesyłanie elektroniczne poleceń przelewu lub przekazywanie do zatwierdzonych dokumentów do wypłaty gotówkowej,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych, zaliczek, rachunków z tyt. umów zlecenia, o dzieło i innych,
- rozliczanie świadczeń, podatków wobec ZUS, urzędu skarbowego, PFRON, ZFŚS,
- analiza i kontrola wyciągów bankowych i raportów kasowych, należności i zobowiązań,
- potwierdzanie i weryfikacja sald, aktywów, pasywów bilansu,
- sporządzanie sprawozdań,
- prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia, przedmiotów nietrwałych, inwestycji, nakładów inwestycyjnych,
- rozliczanie inwentaryzacji dotyczącej majątku urzędu, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych, przeksięgowywanie różnic inwentaryzacyjnych,
- sporządzanie okresowych informacji z wykonania planu Urzędu Miejskiego, jego zmian oraz przygotowywanie rocznych projektów planu jednostki,
- gromadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – budynek urzędu, I piętro, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
- współpraca z innymi komórkami urzędu,
- obsługa komputera.
- wymiar etatu – 1 etat
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
życiorys,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
- kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-27 00:00:00
b. Sposób:
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
- wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych – t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 oraz z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych – t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%