Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. Mienia komunalnego i obrotu ziemią
Miejsce pracy: Urząd Miejski W Nowym Miasteczku
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych
Data udostępnienia: 2015-09-01
Ogłoszono dnia: 2015-09-01 przez Joanna Świtoń
Termin składania dokumentów: 2015-09-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: 01/09/2015
Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynnośc i prawnych ,
c) korzystanie z pełn i praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżen i a publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe administracyjne,
g) min . 3-letni staż pracy,
h) znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej ,
i) znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami , mienia
komunalnego,
j) umiejętność z zakresu obs ługi programów komputerowych (Word,
OpenOffice, Excel), poczty elektronicznej,
k) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
b) pełna zdolność do czynnośc i prawnych ,
c) korzystanie z pełn i praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżen i a publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe administracyjne,
g) min . 3-letni staż pracy,
h) znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej ,
i) znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami , mienia
komunalnego,
j) umiejętność z zakresu obs ługi programów komputerowych (Word,
OpenOffice, Excel), poczty elektronicznej,
k) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność,
b) umiejętność sprawnej organ izacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji ,
c) samodzielność ,kreatywność, rzetelność,odpowiedzialność ,dyspozycyjność
d) prawo jazdy kat. B
e) staż pracy w administracji
b) umiejętność sprawnej organ izacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji ,
c) samodzielność ,kreatywność, rzetelność,odpowiedzialność ,dyspozycyjność
d) prawo jazdy kat. B
e) staż pracy w administracji
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie zadań z zakresu gospodarowania mieniem i obrotu ziemią , a wszczególności:
- zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, najem dzierżawę ,
- ustalanie ich wartości ,
- ewidencja lokali użytkowych ,
- organizowanie przetargów na wynajem lokali i dzierżawę gruntów, na sprzedaż prawa własności , prawa użytkowania wieczystego,
- ewidencja mienia gminy,
- prowadzenie spraw związanych z opłatą adiacencką , przygotowywanie umów dzierżawy gruntów, najmu nieruchomości , aktualizacja i wypowiadanie umów
- zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, najem dzierżawę ,
- ustalanie ich wartości ,
- ewidencja lokali użytkowych ,
- organizowanie przetargów na wynajem lokali i dzierżawę gruntów, na sprzedaż prawa własności , prawa użytkowania wieczystego,
- ewidencja mienia gminy,
- prowadzenie spraw związanych z opłatą adiacencką , przygotowywanie umów dzierżawy gruntów, najmu nieruchomości , aktualizacja i wypowiadanie umów
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności ,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
9) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności ,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
9) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-09-11 00:00:00
b. Sposób:
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: "Nabór na stanowisko ds. Mienia komunalnego i obrotu ziemią"
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko - sekretariat Urzędu - pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będąrozpatrywane;
2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego ;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
5) Wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Oz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn o zm.)oraz ustawą z dnia 21 .11.2008 r. o pracownikach samorządowych (O. U. z 2014 r., poz. 1202/
6) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%
2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego ;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
5) Wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Oz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn o zm.)oraz ustawą z dnia 21 .11.2008 r. o pracownikach samorządowych (O. U. z 2014 r., poz. 1202/
6) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Świtoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-01 13:44:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-01 13:49:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-04 11:17:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2374 raz(y) |