ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2025Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2025

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku

Data udostępnienia: 2025-02-07

Ogłoszono dnia: 2025-02-07

Termin składania dokumentów: 2025-02-24 17:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2025

Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
7)co najmniej 5 letni staż pracy, w tym minimum 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
8) co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednym
z podmiotów wykonujących usługi z zakresu: polityki prorodzinnej, wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, promocji i ochrony zdrowia, wspierania osób niepełnosprawnych, edukacji publicznej, przeciwdziałania bezrobociu, kultury, kultury fizycznej i turystyki, pobudzania aktywności obywatelskiej, mieszkalnictwa, ochrony środowiska, reintegracji zawodowej
i społecznej,
9) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
10) znajomość przepisów w zakresie przypisanych do stanowiska zadań oraz znajomości ustaw związanych z realizowanymi obowiązkami, w tym
w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o Karcie Dużej Rodziny, ustawy o ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ustawy o świadczeniach z funduszu alimentacyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, prawo pracy oraz kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych, a także umiejętność ich interpretacji i stosowania.
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
3) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, decyzji administracyjnych,
4) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów
z ludźmi, wysoka kultura osobista,
5) bardzo dobra organizacja czasu pracy,
6) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,
7) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych
i innych środków pozabudżetowych,
8) umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
9) prawo jazdy kat. B,
10) dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej, organizowanie pracy ośrodka, reprezentowanie go na zewnątrz,
2) wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do zatrudnionych w ośrodku pracowników,
3) realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, pomocy materialnej o charakterze socjalnym
dla uczniów i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych przez gminę
do realizacji,
4) opracowywanie projektu budżetu ośrodka oraz informacji o jego wykonaniu,
5) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy,
6) organizacja pracy socjalnej,
7) nadzór merytoryczny na pracą pracowników ośrodka, kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników,
8) analiza i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia
z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
9) współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych,
10) sprawowanie nadzoru oraz ponoszenie odpowiedzialności za majątek ośrodka,
11) sporządzanie sprawozdawczości i informacji dotyczących zadań realizowanych przez ośrodek,
12) sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń dotyczących działalności ośrodka,
13) pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych,
14) informowanie burmistrza o stanie realizowanych spraw i zaistniałych problemach,
15) realizacja innych zadań zleconych przez burmistrza.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce pracy – Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku
ul. 22 Lipca 18, praca na parterze budynku,
2) praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami,
3) współpraca z urzędem i innymi instytucjami,
4) stanowisko administracyjne, kierownicze,
5) praca przy komputerze,
6) praca w terenie,
7) wymiar etatu – 1 etat
8) wynagrodzenie - zgodnie Zarządzeniem Nr 120.11.2023 r. ze zm.  Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Miasteczko wg XVIII kategorii zaszeregowania

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  życiorys,
2)  list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
6) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na w/w stanowisku,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności
z umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe – w przypadku zatrudnienia kandydat dostarczy zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-02-24 17:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika
Ośrodka Pomocy Społecznej”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3

VII. Informacje dodatkowe:

1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie lub telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO o treści: Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych   dokumentach, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
6) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko z siedzibą w Nowym Miasteczku (67-124) przy ulicy Rynek 2 . Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@nowemiasteczko.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@nowemiasteczko.pl  .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia rekrutacji,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Nowe Miasteczko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mirosława Dulat
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-02-07 11:51:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Świtoń
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-02-07 11:55:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Świtoń
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-02-07 11:55:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
459 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony