ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 05/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 05/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. zamówień publicznych oraz planowania przestrzennego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski W Nowym Miasteczku

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych

Data udostępnienia: 2015-10-29

Ogłoszono dnia: 2015-10-29 przez Joanna Świtoń

Termin składania dokumentów: 2015-11-09 15:00:00

Nr ogłoszenia: 05/2015

Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie minimum średnie i 5 - letni staż pracy w administracji lub wyższe i minimum 3-letni staż pracy (preferowany w administracji),
  7. znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
  8. znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku
  9. umiejętność   z   zakresu   obsługi   programów   komputerowych (Word,OpenOffice3, Excel),poczty elektronicznej,
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych ze stanowiskiem (zgodnie z pkt II ogłoszenia),
b) samodzielność w wykonywaniu zadań,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) samodzielność, kreatywność, rzetelność , odpowiedzialność , dyspozycyjność ,
f) prawo jazdy kat. B,
g) ukończenie kursów związanych z zakresem obowiązków .

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) realizowanie przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności :
- o samorządzie gminnym,
- prawo zamówień publicznych ,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o finansach publicznych,
- o pożytku publicznym i wolontariacie,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- o ochronie zabytków,
b) prowadzenie postępowań przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych,
c) przygotowywanie materiałów, koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
d) prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem przestrzennym, prowadzenie i aktualizacja rejestru planów, wydawanie odpisów iwyrysów, zaświadczeń o przeznaczeniu terenów,
e) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i rejestracją decyzji o warunkach zabudowy,
f) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków,
g) nadawanie nazw ulic i placów, numeracji dla nieruchomości,
h) dokonywanie podziałów i rozgraniczeń nieruchomości ,
i) prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce pracy - budynek urzędu , I piętro , budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
2) bezpośredni kontakt z petentami urzędu ,
3) praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu ,
4) współpraca z innymi komórkami urzędu ,
5) obsługa komputera.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-11-09 15:00:00
b. Sposób:
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem : "Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych oraz planowania przestrzennego".
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko - sekretariat Urzędu - pok. Nr 3

VII. Informacje dodatkowe:

1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego ;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
5) wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1182 z późno zm.)oraz ustawą z dnia 21 .11.2008 r. o  pracownikach samorządowych (D. U. z 2014 r., poz. 1202/
6) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony