Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko d/s księgowości podatkowej
Miejsce pracy: Urząd Miejski W Nowym Miasteczku
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat finansowy
Data udostępnienia: 2018-09-11
Ogłoszono dnia: 2018-09-11 przez Joanna Świtoń
Termin składania dokumentów: 2018-09-24 17:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2018
Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- minimum 3-letni staż pracy,
- znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
- umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel),poczty elektronicznej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w wykonywaniu zadań ,
b) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania sięi przekazywania informacji,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) prawo jazdy kat. B,
f) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżące sporządzanie przypisów i odpisów wymierzonych podatków i opłat lokalnych przy wykorzystaniu ewidencji analitycznej z określeniem identyfikatora poszczególnych podatków i indywidualnych podatników;
- księgowanie należności zapłaconych przez podatników wg bankowych wyciągów oraz bieżąca analiza zaległości;
- prowadzenie egzekucji administracyjnej przy współpracy Urzędu Skarbowego, zakładanie hipotek w księgach wieczystych oraz kierowanie spraw spornych
z tytułu innych należności do sądu rejonowego; - uzgadnianie na koniec każdego miesiąca sprawozdawczego wysokości przypisu i wpłat podatków i opłat z wszelkich tytułów (uzgodnienie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska;
- terminowe rozliczanie sołtysów z wpłat dokonanych przez podatników
i uzgadnianie przypisów, odpisów, not i wpłat w okresach kwartalnych; - sporządzanie za okresy kwartalne list wynagrodzeń dla inkasentów za zbierane podatki i wydawane zaświadczenia pochodzenia zwierząt;
- naliczanie udziałów z tytułu podatku rolnego i rozliczanie z Lubuską Izbą Rolniczą zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wydawanie zaświadczeń w sprawach dotyczących zalegania, bądź nie zalegania w zapłacie zobowiązań podatkowych;
- gromadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji finansowej zgodnie z przepisami;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez burmistrza, sekretarza
i kierownika referatu;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – budynek urzędu, parter, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
- współpraca z innymi komórkami urzędu,
- obsługa komputera.
- wymiar etatu – 1 etat
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
) życiorys,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-09-24 17:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. księgowości podatkowej”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
- wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Oświadczam, że zapoznałem/am się z „Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim
w Nowym Miasteczku” – klauzula informacyjna stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Jatczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-09-11 07:41:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-09-11 07:43:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-04 11:11:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1371 raz(y) |