ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: RATOWNIK WODNY

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych

Data udostępnienia: 2018-05-25

Ogłoszono dnia: 2018-05-25 przez Joanna Świtoń

Termin składania dokumentów: 2018-06-21 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2018

Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie minimum zawodowe,
  7. aktualne uprawnienia ratownika wodnego, tj.:
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ratowników zgodnego z wzorem MSW stanowiącym załącznik do Rozporządzenia MSW z dnia 21 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 747) lub
- zaświadczenie o ukończeniu kursu ratownika WOPR lub starszego ratownika WOPR rozpoczynającego się przed dniem 31 grudnia 2009 roku wg programu szkolenia określonego w ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240), lub
- zaświadczenie o ukończeniu kursu Ratownika Wodnego Pływalni lub Starszego Ratownika Wodnego, rozpoczynającego się od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r. wg nowego programu szkoleniowego określonego w Ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240),
                   h) zatrudnienie, pełnienie służby lub przynależność do podmiotu uprawnionego do wykonywania ratownictwa wodnego
i) aktualny certyfikat ukończenia kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy,
j) znajomość języka polskiego,
k) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
b. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w wykonywaniu zadań ,
b) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się
i przekazywania informacji,
c) dyspozycyjność,
d) odporność na stres,
e) uczciwość, odpowiedzialność i zaangażowanie
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. pełnienie służby na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni wody, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
  2. zabezpieczenie miejsca wypadku lub zagrożenia,
  3. ewakuacja osób z miejsca stanowiącego zagrożenie dla życia lub zdrowia,
  4. transport osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym do miejsca, gdzie jest możliwe podjęcie medycznych czynności ratunkowych przez jednostki systemu Państwowego Ratownictwa medycznego,
  5. kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,
  6. sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych (gwizdek, mikrofon) przekroczeń regulaminu,
  7. reagowanie na wszelkie wypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie niecki basenowej,
  8. poszukiwanie osób zaginionych na obszarze wodnym

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. umowa o pracę na okres od 01.07.2018 r. – do 31.08.2018 r.
  2. godziny od 1100-1900
  3. wynagrodzenie – 3.300,00 zł brutto/ miesięcznie

V. Wymagane dokumenty:

a)  kwestionariusz osobowy,
  1. kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt I
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
  4. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.    

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-06-21 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „OFERTA NA STANOWISKO RATOWNIKA WODNEGO
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3

VII. Informacje dodatkowe:

  1. oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych – t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony