Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/02/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/02/2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku
Data udostępnienia: 2015-02-13
Ogłoszono dnia: 2015-02-13 przez Joanna Świtoń
Termin składania dokumentów: 2015-02-24 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/02/2015
Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych
c) korzystanie z pełni praw publicznych
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) nieposzlakowana opinia
f) wykształcenie wyższe i specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej IDz. U. z2009 r. Nr 175, poz. 1362 z późno zm.!
g) min. 3 - letni staż pracy w pomocy społecznej
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
i) znajomość ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych,
o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o samorządzie gminnym,
o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych
b) pełna zdolność do czynności prawnych
c) korzystanie z pełni praw publicznych
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) nieposzlakowana opinia
f) wykształcenie wyższe i specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej IDz. U. z2009 r. Nr 175, poz. 1362 z późno zm.!
g) min. 3 - letni staż pracy w pomocy społecznej
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
i) znajomość ustawy o pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych,
o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o samorządzie gminnym,
o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych
b. Wymagania dodatkowe:
a) prawo jazdy kat. B
b) komunikatywność,
c) umiejętność obsługi komputera i programów biurowych,
d) umiejętność kierowania zespołem pracowników
e) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
f) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
g) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych
b) komunikatywność,
c) umiejętność obsługi komputera i programów biurowych,
d) umiejętność kierowania zespołem pracowników
e) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
f) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
g) znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) organizowanie pracy ośrodka oraz kierowanie jego działalnością,
b) sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek ośrodka,
c) opracowywanie projektu budżetu ośrodka oraz informacji o przebiegu jego wykonania,
d) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizacji pomocy społecznej oraz sprawozdawczości finansowej,
e) realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej oraz zadań zleconych przez gminę,
f) wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej,
g) wykonywanie funkcji kierownika zakładu pracy w rozumieniu kodeksu pracy,
h) nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z ustawy
o wychowaniu w trzeźwości .i przeciwdziałania alkoholizmowi,
i) nadzór na wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
j) prowadzenie zadań w zakresie ochrony zdrowia na terenie gminy i miasta,
k) realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Gminy i Miasta
b) sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek ośrodka,
c) opracowywanie projektu budżetu ośrodka oraz informacji o przebiegu jego wykonania,
d) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizacji pomocy społecznej oraz sprawozdawczości finansowej,
e) realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej oraz zadań zleconych przez gminę,
f) wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej,
g) wykonywanie funkcji kierownika zakładu pracy w rozumieniu kodeksu pracy,
h) nadzór nad wykonywaniem zadań wynikających z ustawy
o wychowaniu w trzeźwości .i przeciwdziałania alkoholizmowi,
i) nadzór na wykonywaniem zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
j) prowadzenie zadań w zakresie ochrony zdrowia na terenie gminy i miasta,
k) realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Gminy i Miasta
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
nie przekracza 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) życiorys
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
9) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
1) życiorys
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
9) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-02-24 15:00:00
b. Sposób:
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: "Nabór na stanowisko - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej"
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko - sekretariat Urzędu - pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
5) Wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 1010, poz. 926 z późno zm.)oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (D. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/
6) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%
2) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
3) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
5) Wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 1010, poz. 926 z późno zm.)oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (D. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458/
6) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Świtoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-13 13:07:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-13 13:08:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-04 11:18:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3259 raz(y) |