Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: referent d/s obsługi sekretariatu urzędu
Miejsce pracy: Urząd Miejski W Nowym Miasteczku
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: REFERAT ORGANIZACYJNY
Data udostępnienia: 2019-09-02
Ogłoszono dnia: 2019-09-02
Termin składania dokumentów: 2019-09-13 13:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2019
Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie
- minimum 2-letni staż pracy
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
- znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
- umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel, OpenOffice),poczty elektronicznej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność ,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się
i przekazywania informacji,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) prawo jazdy kat. B,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie kancelarii urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną (rejestracja poczty wpływającej i wychodzącej z urzędu),
- obsługa centrali telefonicznej,
- wykonywanie czynności związanych z funkcją reprezentacyjną burmistrza
i sekretarza,
i sekretarza,
- zaopatrzenie w materiały biurowe, ich ewidencja i rozliczanie,
- prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,
- przyjmowanie skarg i wniosków,
- prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- bieżące zaopatrywanie apteczki urzędu w środki farmaceutyczne,
- przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z burmistrzem
i sekretarzem,
i sekretarzem,
- obsługa poczty elektronicznej, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy z zakresu ochrony zdrowia,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza
w sprawach z zakresu stanowiska,
w sprawach z zakresu stanowiska,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez burmistrza i sekretarza.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – budynek urzędu, I piętro, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
- współpraca z innymi komórkami urzędu,
- obsługa komputera.
- wymiar etatu – 1 etat
- wynagrodzenie - zgodnie Zarządzeniem Nr 120.10.2016 Burmistrza Gminy
i Miasta Nowe Miasteczko zmienionego zarządzeniem Nr 120.1.2018 w sprawie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku – wg XII kategorii zaszeregowania
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
- kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-09-13 13:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. obsługi sekretariatu”.
c. Miejsce:
- Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
- wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Oświadczam, że zapoznałem/am się z „Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku” – klauzula informacyjna stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych przekroczył 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Majczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-03 09:21:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-03 09:23:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-04 11:08:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2489 raz(y) |