Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. mienia komunalnego i obrotu nieruchomościami
Miejsce pracy: Urząd Miejski W Nowym Miasteczku
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Spraw Środowiskowych
Data udostępnienia: 2019-08-09
Ogłoszono dnia: 2019-08-09
Termin składania dokumentów: 2019-08-22 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2019
Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie:
- średnie i minimum 5-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym, lub
- wykształcenie wyższe
- znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
- umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel, OpenOffice),poczty elektronicznej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność ,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się
i przekazywania informacji,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) prawo jazdy kat. B,
f) staż pracy w administracjiII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie zadań z zakresu gospodarowania mieniem i obrotu ziemią,
a w szczególności:
a w szczególności:
- zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, najem dzierżawę,
- ustalanie ich wartości,
- ewidencja lokali użytkowych,
- organizowanie przetargów na wynajem lokali i dzierżawę gruntów, na sprzedaż prawa własności,
- ewidencja mienia gminy,
- prowadzenie spraw związanych z opłatą adiacencką,
- przygotowywanie umów dzierżawy gruntów, najmu nieruchomości, aktualizacja i wypowiadanie umów
- wykonywanie innych zadań zleconych przez burmistrza i sekretarza
i kierownika referatu.
i kierownika referatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – budynek urzędu, I piętro, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
- praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
- współpraca z innymi komórkami urzędu,
- obsługa komputera.
- wymiar etatu – 1 etat
- wynagrodzenie - zgodnie Zarządzeniem Nr 120.10.2016 Burmistrza Gminy
i Miasta Nowe Miasteczko zmienionego zarządzeniem Nr 120.1.2018 w sprawie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku – wg XII kategorii zaszeregowania
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow.6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
- kserokopie dokumentów potwierdzających przebyte zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-08-22 15:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. mienia komunalnego i obrotu nieruchomościami”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
- wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Oświadczam, że zapoznałem/am się z „Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku” – klauzula informacyjna stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-08-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Włodarczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-08-09 07:12:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-08-09 07:13:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-03-04 11:08:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2104 raz(y) |