ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko d/s księgowości podatkowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski W Nowym Miasteczku

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat finansowy

Data udostępnienia: 2018-09-11

Ogłoszono dnia: 2018-09-11 przez Joanna Świtoń

Termin składania dokumentów: 2018-09-24 17:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2018

Zlecający: BURMISTRZ GMINY I MIASTA NOWE MIASTECZKO

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  7. minimum 3-letni staż pracy,
  8. znajomość zagadnień z zakresu administracji samorządowej,
  9. znajomość przepisów prawnych związanych z problematyką pracy na stanowisku,
  10. umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (Word, Excel),poczty elektronicznej,
  11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w wykonywaniu zadań ,
b) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania sięi przekazywania informacji,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) samodzielność, kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) prawo jazdy kat. B,
f) ukończenie kursów i szkoleń związanych z zakresem obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. bieżące sporządzanie przypisów i odpisów wymierzonych podatków i opłat lokalnych przy wykorzystaniu ewidencji analitycznej z określeniem identyfikatora poszczególnych podatków i indywidualnych podatników;
  2. księgowanie należności zapłaconych przez podatników wg bankowych wyciągów oraz bieżąca analiza zaległości;
  3. prowadzenie egzekucji administracyjnej przy współpracy Urzędu Skarbowego, zakładanie hipotek w księgach wieczystych oraz kierowanie spraw spornych
    z tytułu innych należności do sądu rejonowego;
  4. uzgadnianie na koniec każdego miesiąca sprawozdawczego wysokości przypisu i wpłat podatków i opłat z wszelkich tytułów (uzgodnienie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną;
  5. sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska;
  6. terminowe rozliczanie sołtysów z wpłat dokonanych przez podatników
    i uzgadnianie przypisów, odpisów, not i wpłat w okresach kwartalnych;
  7. sporządzanie za okresy kwartalne list wynagrodzeń dla inkasentów za zbierane podatki i wydawane zaświadczenia pochodzenia zwierząt;
  8. naliczanie udziałów z tytułu podatku rolnego i rozliczanie z Lubuską Izbą Rolniczą zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  9. wydawanie zaświadczeń w sprawach dotyczących zalegania, bądź nie zalegania w zapłacie zobowiązań podatkowych;
  10. gromadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji finansowej zgodnie z przepisami;
  11. wykonywanie innych zadań zleconych przez burmistrza, sekretarza
    i kierownika referatu;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy – budynek urzędu, parter, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcja narządów ruchu,
  2. praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z petentami urzędu,
  3. współpraca z innymi komórkami urzędu,
  4. obsługa komputera.
  5. wymiar etatu – 1 etat

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

)  życiorys,
  1. list motywacyjny,
  2. kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności,
  1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  4. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.    

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-09-24 17:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. księgowości podatkowej”.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko – sekretariat Urzędu – pok. Nr 3

VII. Informacje dodatkowe:

  1. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  3. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku (www.nowemiasteczko.pl)
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą:
  5. wymaganie dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Oświadczam, że zapoznałem/am się z „Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim
    w Nowym Miasteczku”
    – klauzula informacyjna stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
« powrót do poprzedniej strony