Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Koordynator do spraw dostępności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-02-24 14:09:29 przez wieslaw kopec
Akapit nr - brak tytułu
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
Anna Kwapień - referent d/s promocji, ochrony zabytków i współpracy z organizacjami pozarządowymi Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku, pokój nr 8;