ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.16.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.16.2018

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 120.16.2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: I

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w zycie z dniem podjęcia

Data podjęcia/podpisania: 2018-07-02

Tytuł aktu:

w sprawie: upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku do prowadzenia postępowań w sprawie świadczenia "Dobry start"

Na podstawie:

Na podstawie § 8 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start" (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony