ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.41.2017Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.41.2017

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 120.41.2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: I

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

Data podjęcia/podpisania: 2017-12-13

Tytuł aktu:

w sprawie: rozliczenia godzin pracy wynikających z konieczności zachowania obowiązującego wymiaru czasu pracy w okresie rozliczeniowym

Na podstawie:

Na podstawie art. 129 i art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.), art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 446), w związku z art. 42 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony