ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: ZARZĄDZENIE NR 120.54.2015Drukuj informacjęAkt prawny: ZARZĄDZENIE NR 120.54.2015

Szczegóły informacji

ZARZĄDZENIE NR 120.54.2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja:

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Data podjęcia/podpisania: 2015-08-24

Tytuł aktu:

w sprawie: powołania komisji w celu przygotowania i posegregowania materiałów i dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 10 i 24 maja 2015 r.

Na podstawie:

Na podstawie § 7 ust. 1 pkt.3 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz. U. z 2013 r., poz. 1488) w związku z pismem Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Zielonej Górze z dnia 17 lipca 2015 r. znak: DZG.0124-9/15

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony