ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: II/4/2024Drukuj informacjęAkt prawny: II/4/2024

Szczegóły informacji

II/4/2024

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: II

Kadencja: IX

Data podjęcia/podpisania: 2024-05-23

Data wejścia w życie: Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2024-05-23

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Nowym Miasteczku i ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2024-2029.

Na podstawie:

Na podstawie art. 18b ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j . Dz. U. z 2024 r. poz. 609) , oraz § 62a Statutu Gminy i Miasta Nowe Miasteczko (Dz. Urz. Woj. Lubus. poz. 855)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony