ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 0050.22.2019Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 0050.22.2019

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 0050.22.2019

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: I

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Data podjęcia/podpisania: 2019-03-12

Tytuł aktu:

w sprawie: wprowadzenia jednolitych zasad sporządzania Informacji dodatkowej przez jednostki organizacyjne Gminy Nowe Miasteczko

Na podstawie:

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) oraz art 40 ust. 3 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.), w związku z § 23 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządsowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1911)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony