Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.27.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.27.2018Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 120.27.2018
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: I
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2019 r.
Data podjęcia/podpisania: 2018-12-28
Tytuł aktu:
w sprawie: wdrożenia procedury podzielonej płatności VAT
Na podstawie:
Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 31 oraz art. 33 ust. 3 w związku z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.), w związku z art. 108a ust. 1-3, art. 9 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), uwzględniając orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w sprawie C276/14 z dnia 29 września 2015 r.
Załączniki
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.27.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.27.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Jatczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-10 08:01:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-10 08:03:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-01 11:16:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 308 raz(y) |