Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.25.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.25.2018Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 120.25.2018
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: I
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2018-12-13
Tytuł aktu:
w sprawie: zmian do Zarządzenia Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Miasteczko Nr 120.41.2017 z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie rozliczenia godzin pracy wynikających z konieczności zachowania obowiązującego wymiaru czasu pracy w okresie rozliczeniowym
Na podstawie:
Na podstawie art. 129 i art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917), art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 994), art. 42 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), w związku z art. 2 ustawy o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2117)
Załączniki
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.25.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.25.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Świtoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-14 11:41:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-14 11:44:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-01 11:16:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 327 raz(y) |