Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.19.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.19.2018Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 120.19.2018
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: I
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2018-08-20
Tytuł aktu:
w sprawie: zmian do Zarządzenia Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Miasteczko Nr 120.7.2011 z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku, wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych i przesyłek nieotwieranych przez punkt kancelaryjny oraz wzorów spisów spraw, pieczęci i pieczątek
Na podstawie:
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 i § 42 ust. 3 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67)
Załączniki
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.19.2018Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.19.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Świtoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-22 09:03:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-22 09:04:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-01 11:19:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 355 raz(y) |