Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.2.2017Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.2.2017Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 120.2.2017
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja:
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2017-01-10
Tytuł aktu:
w sprawie: rozliczenia godzin pracy wynikających z konieczności zachowania obowiązującego wymiaru czasu pracy w okresie rozliczeniowym
Na podstawie:
Na podstawie art. 129 i art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy /t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 ze zm./, art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446/ w związku z art. 42 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Załączniki
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.2.2017Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.2.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Świtoń |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-10 13:14:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-10 13:14:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-05 12:14:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 504 raz(y) |