ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.9.2022Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 120.9.2022

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 120.9.2022

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: I

Data podjęcia/podpisania: 2022-05-23

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od d

Tytuł aktu:

w sprawie zmian do Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku ustalonego Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Miasteczko Nr 120.22.2021 z dnia 2 listopada 2021 r.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony