ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do realizacji programu USUWANIA AZBESTU Z TERENU MIASTA I GMINY NOWE MIASTECZKO przy udziale środków z WFOŚiGW w Zielonej Górze

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-01-09 07:42:52 przez Wiesław Kopeć

Akapit nr - brak tytułu

O B W I E S Z C Z E N I E
Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Miasteczko informuje mieszkańców, że kolejny rok przystępuje do realizacji programu USUWANIA AZBESTU Z TERENU MIASTA I GMINY NOWE MIASTECZKO przy udziale środków
z WFOŚiGW w Zielonej Górze.
Program dofinansowania obejmuje 100% pokrycie kosztów demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest. Dofinansowanie jest przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenie gminy (bez ograniczeń dotyczących własności posesji, z których są usuwane odpady zawierające azbest).
Koszty zakupu i montażu nowych pokryć dachowych pokrywają właściciele nieruchomości we własnym zakresie.
Zainteresowani właściciele lub zarządcy posesji zamierzający usunąć materiały zawierające azbest z terenu posesji proszeni są o złożenie wniosku do Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku ul. Rynek 2, pok. Nr 8. (druk wniosku do pobrania dostępny jest również na stronie www.nowemiasteczko.pl)
 
TERMIN PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW: do 23.01.2015 roku.       

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony