Koordynator do spraw dostępności
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Koordynator do spraw dostępności
Akapit nr 1 - brak tytułu
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
Anna Kwapień - referent d/s promocji, ochrony zabytków i współpracy z organizacjami pozarządowymi Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku, pokój nr 8;
Załączniki
Pobierz dane XML Koordynator do spraw dostępności Drukuj informację Koordynator do spraw dostępności
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-02-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Niedźwiecka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-02-24 14:09:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: wieslaw kopec |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-02-24 14:09:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: wieslaw kopec |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-18 12:35:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2259 raz(y) |